سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
بخت‌آ‌زمایی قريبيان، عطاران، معادي و مصفا در کارگرداني به كجا مي‌انجامد؟
چهار فیلم به کارگردانی بازیگران سینمای ایران در راه جشنواره فجر


 

 در جشنواره سی ام فجر علی مصفا، پیمان معادی، رضا عطاران و فرامرز قریبیان بخت خود را به عنوان کارگردان می آزمایند. قرار گرفتن این کارگردانان که بیشتر در کسوت بازیگر در سینمای ایران حضور داشته اند در کنار کارگردانانی چون احمدرضا درویش، داریوش مهرجویی، ابوالقاسم طالبی به جشنواره امسال رنگی تازه می دهد.

«علی مصفا» با فیلم «پله آخر» خود که در سکوت کامل خبری آن را به پایان رسانده است در فجر امسال حضور دارد.
«پله آخر» که در سکوت خبری ساخته شد، با بازی مصفا و لیلا حاتمی دومین تجربه کارگردانی این بازیگر شناخته شده محسوب می شود.
مصفا در سال 82 «سیمای زنی در دور دست» را با بازی لیلا حاتمی، همایون ارشادی و... کارگردانی کرد که در جشنواره‌های مختلف بین المللی همچون کارلووی واری و مونترال به نمایش در آمد.
«پله آخر» داستان امین دکتری میانسال است که پس از سال‌ها به ایران برگشته و به همراه مادرش تنها زندگی می‌کند. او با شنیدن خبر مرگ یکی از دوستان کودکی به خانه‌اش رفته و درگیر ماجرای مرگ او می‌شود.

«پیمان معادی» بازیگر فیلم «جدایی نادر از سیمین» هم امسال با نخستین فیلم سینمایی خود با عنوان «برف روی کاج ها» در انتظار فرارسیدن جشنواره فجر است.
«برف روی کاج ها» به تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان تهیه شده و به روابط اجتماعی میان انسان ها می پردازد. فیلمبرداری این اثر سینمایی ۲۴ اسفند ماه گذشته پایان یافت.
مهناز افشار، ویشکا آسایش، صابر ابر، حسین پاکدل، حسن معجونی و آناهیتا افشار در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداختند.

«رضا عطاران» هم با نخستین تجربه کارگردانی خود با فیلم «هیچ کس فرشته نیست» امسال در جشنواره سی ام حاضر می شود.
این فیلم سینمایی که مضمونی طنز دارد، اکبر عبدی، مریلا زارعی، رضا عطاران، سروش صحت، ویشکا آسایش، ناصر گیتی‌جاه، اصغر سمسارزاده و خداداد عزیزی در نقش خودش بازی می‌کنند.

«فرامرز قریبیان» بازیگر باسابقه سینمای ایران نیز امسال با چهارمین فیلم سینمایی خود با نام «گناهکاران» که به تازگی فیلمبرداری آن را شروع کرده است احتمالا در فجر امسال حضور خواهد داشت.
رامبد جوان، شقایق فراهانی، کورش تهامی، قطب‌الدین صادقی، محسن افشانی و امید روحانی در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند. به غیر از این بازیگران فرامرز قریبیان نیز یکی از نقش‌های اصلی فیلم تازه‌اش را برعهده دارد.
«گناهکاران» که فیلمنامه آن را محمدسام قریبیان نوشته یک فیلم جنایی است که هومن بهمنش آن را فیلمبرداری می‌کند.

( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.